2015. július 18., szombat

DÍJ

Aki kitalálta
Sajnos, csak most jöttem rá, hogy kaptam ilyet, de nagyon köszönöm a díjat, Lia Crane-nek, a Néma Sikoly írójának. Borzasztóan fáj, de nincs lelkierőm ennyi kérdésre válaszolni, ennyi mindent elolvasni és szétküldözgetni. Úgy gondolom, hogy a díjat jogosan kaptam meg, mivel eleget dolgoztam vele. De azért még egyszer köszi. Ezen napon szeretném megragadni az alkalmat, hogy bejelentsem, hogy mától folytatódik a történet írása. 
Jó olvasást annak, aki eddig is méltatta, hogy elolvasta, aki meg nem, annak üzenem, hogy haljon éhen,
Nicole Black

3 megjegyzés:

  1. Mivel dolgoztál te eleget? ?????Miért haljon éhen aki nem olvasta a blogodat??? Jesus Christ!! >…<

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Lia!

      Miért kérdezed ezeket? Gondolom, hogy eleget dolgozott vele, te is gy véled, mivel díjat küldtél számára. Nem értem a kérdésedet...
      Nicole-t ismerem személyesen, sőt ott voltam mikor ezt a bejegyzést írta, és azt, hogy "aki nem olvasta, az haljon éhen" részt poénnak szánta! :D
      Szóval ennyi.

      Nicole-hoz szólnék annyit, hogy írj már valamit.
      Üdv, Dorina Mary

      Törlés
  2. Hamarosan :) jelenleg még minden folyamatban van. Sajnos nincs annyi szabadidőm,hogy kivitelezzem ezt.
    Válaszolva a kérdésre, hogy mit dolgoztam én eleget: Úgy gondolom, hogy egy vers megírásához nem röpke 2 percre van szükség pláne úgy, hogy az illjen a fejezetbe.

    VálaszTörlés